پیشنهادات

قیمت ادوات کشاورزی + خرید انواع متنوع ادوات کشاورزی

شما برای یک کشاورزی پر رونق نیاز به یکسری تجهیزات جهت عجله بخشیدن به کار دارید ادوات کشاورزی در ایران پایین است چون در کشور خط تولید آن را داریم.

خرید و فروش آن به صورت برجسته محیاست و بهترین ماشین آلات کشاورزی روز را شما با احاله به مراکز خرید و فروش ادوات و اسباب کشاورزی میتوانید به دست آورید.

امروزه در تمام اقصی نقاط دنیا کشاورزی یک صنعت است و با علم  و تکنولوژی یوم احتیاج 7 میلیارد انسان را فراهم ساخته، کشاورزی خودکار توانسته با بکار گیری ابزار آلات مناسب و مهندسی به کشاورزی سرعت و نکته‌بینی بیشتر ببخشد.

در آن دوران که خبری از تجهیزات و ابزار آلات کشاورزی نبود و انسان با آزمایش و خطا سعی در آموختن علم کشاورزی میکرد هیچ اطلاعی از علم آب و فلکی و اقلیمی نیز نداشت.

فیلم ادوات کشاورزی (تریلر)

لوازم کشاورزی سمپاش | تجهیزات تکنیک کشاورزی -- همیشه در کنار شماییم

در منطقه ساحل آفریقا ، برنج و سورگوم محلی 5000 واحد زمان ( قبل از میلاد مسیح رام شد. گردو و قهوه کولا در آفریقا اهلی شدند. در گینه نو ، قوم باستان پاپوآن حدود 7000 سال قبل از میلاد مسیح ، شروع به کار كشاورزی كردند ، و نیشكر و تارو را بجا آوردند. در دره ایندوس از هزاره هشتم کنار از میلاد به بعد در مهرگار ، جو 2 قطار و 6 ردیف به همراه گندم های اکنورن ، امپر و گندم دوروم و خرما کشت می شد. در ابتدای سطح مرگره ، لعب های وحشی مانند گزله ، گوزن منجلاب ، توت سیاه ، هامه دار ، الاغ وحشی ، بز وحشی ، گوسفند سبع ، گراز و نیگل همه برای غذا نخجیر می شدند. اینها با کامکاری جایگزین گوسفند اهلی ، بز و گوسفند زبون شده در هزاره پنجم قبل از میلاد می شوند و این نشانگر مسیر تدریجی از شکار و جمع آوری به کشاورزی است.

ادوات کشاورزی کودپاش | بهترین تجهیزات و ادوات کشاورزی -

تیلر جزو ادواتی است که مسئولیت تبدیل خاک سفت زمین های زراعی به بری رقیق و آماده برای کاشت محصولات را دارا می باشد. در واقع تیلر برای عملیات خاکورزی مورد استفاده نهاد می گیرد. با توجه به اینکه تیلرها در عرض های 80 الی 155 موجود هستند، بنابراین عملیات شخم زنی را در همین عرض ها و در عمقی بین 7 تا 40 سانتی متری انجام می دهند. تیلرها به لحاظ گازوئیل به دو دسته بنزینی و گازوئیلی توزیع بندی می شوند و شامل دنده سبک و دنده پروزن هستند.

بعضی اوقات کشاورزان یا باغبانان برای کاشت درخت و محصولات خود نیاز به کندن گودال دارند. ولیک اینکه حفاری گودال در قطر زیاد و عمق بالا باشد نیاز به صرف انرژی و نیروی انسانی طاقت فرسا است. به همین راهنما جای خالی چاله کن ها احساس شد. امروزه چاله کن کتابچه ادوات مهم کشاورزی برشمرده میشود. بنابراین ساختن چاله کن های جوراجور از جمله بنزینی که با گازوئیل بنزین مشغله میکرد و یا چاله کن دستی و موتوری آغاز شد. مصرف های گودال کن شامل، حفر چاله برای نصب میله و فنس کشی و یا کوددهی و کاشت نهال می باشد.