پیشنهادات

کره جنوبی و ژاپن درباره "لیست سفید" صحبت می کنند

سئول، 21 آوریل (یونهاپ) -- کره و ژاپن به نوعی رو در روی توکیو اقدامات خود را در زمینه صادرات و اقلام، به نسبت شرکای مورد اعتماد خود، جمعه سئول، فهرست کردند.

راهنمایی برای طبق گزارش تجارت و انرژی، 10مین شکل زنده توکیو در 24 و 25 آوریل، که با مذاکرات سه روزه آنها در سئول سه شنبه و دور جلسات هفته به پایان رسید.
گفت‌وگوها مجدداً افزوده شد.

"در طول جلسه این هفته، ما موارد اقدامات خود، تعیین آنها، مجوزها و مقررات را به‌صورت عاقلانه توضیح دادیم، البته تا زمانی که سیستم جامع ما چنین باشد.
" انتشار.

صادرکنندگان فراگیر همه تماس‌هایی که به نظر می‌رسد استفاده موقعیتی هستند، فهرست نشده‌اند، زیرا نگرانی‌های غربالگری که می‌تواند اهداف منحرف‌شده را داشته باشد.

جلسه‌ای برگزار شد که همسایه‌ها قول دادند.
کشورهای «فهرست سفید» آن‌ها ترجیح داده می‌شوند، زیرا تلاش‌ها بر روی خطوط تاریخی و ردیف‌های مربوط به استعمار ژاپن در شبه‌جزیره کره در سال‌های 1910-1945.

در سال 2019، ژاپن صادرات سه ماده را به سئول محدود می‌کند - پلی‌آمید فلوراید، مقاوم به نور و فلوراید هیدروژن - نیمه‌هادی‌ها هستند و یک مخالف غیرقابل انکار با احکام VIP کره‌ای در سال 2018 است که شرکت‌های ژاپنی پرداخت می‌کنند و به قربانیان کمک هزینه می‌پردازند.

ژاپن همچنان کره آن سال است، و سئول این حرکت را انجام داد.
.

با این حال، توکیو محدودیت‌های خود را در مخالفت با سئول به دنبال برنامه‌های اعلام شده کره برای اصلاح قربانیان درخواست کمک از ژاپن از طریق و قربانیان لغو کرد.

در این ماه، سئول اقدامات ژاپن را آغاز کرد.
به گفته مقامات، لیست آن در ماه آوریل است.

ژاپن یک بازگردانی دارد.

این نشان می‌دهد که یون سوک یول (L) کره‌ای و فومیو کیشیدا ژاپنی در ۱۶ توکیو ۲۰۲۳ صحبت می‌کنند.
(یونهاپ)

graceoh@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کره جنوبی، ژاپن گفتگوهای امنیتی، گفتگوهای داخلی (LEAD) کره جنوبی، ژاپن رو در رو هفته سئول کره جنوبی آسیب شناسی سازمان تجارت جهانی را با احترام به ژاپن کنار می گذارد و بازگرداندن «لیست سفید» را آغاز می کند (7th LD) یون "عادی سازی کامل" اشتراک گذاری اطلاعات در ژاپن را اعلام کرد