پیشنهادات

(سرمقاله مجله کره جونگ آنگ 13)

لحظه کی پاپ

مبارزه علیه SM بین کاکائو و HYBE باعث پیروزی کاکائو شد.
چون پذیرش گرم شد، SM سر به فلک کشید.
هر کس برنده شد هزینه هایی داشت.
خوشبختانه، سهامداران در ابتدا به جدای از نفرین برنده، به یک وابستگی رسیدند.

مگر اینکه هر مردی جک مهمانی می‌کند، این تفسیر را که گروه‌های کی‌پاپ انفرادی و طرفداران آن‌ها می‌گویند، نادرست نمی‌کند.
ناامیدی، شرکت ها آنچه را که انجام دادند را منعکس کردند.
مدیران و کارکنان Kakao the SM، اعضای گروه‌های K-pop و طرفداران آنها.
Kakao دوباره دیکتاتوری SM سرگرمی، علاوه بر این یک سوپ تا تبلیغ خود را.
واکنش، SM طرفداران و سهامداران جناح نمایندگی است.

مبارزه با حقوق SM موفقیت کی پاپ.
هومبورگ SM میلیاردها دلار گلوله برفی به دست آورد، ابزار عمومی آن در هر یک از فرآیندهای تصمیم گیری ناخالص شرکت بود.
به عنوان مثال، SM سالانه 10 میلیون وون (7.
6 میلیون دلار آمریکا) به همان اندازه "هزینه تولید" CTP، یک شخصیت هنگ کنگی که 100 درصد متعلق به SM Soo-man است، می دهد.
با استفاده از جارو جدید معادل شرکا بود.
کره قبل از همه مشکل، با این حال SM تا قبل از تمرین این کار را نکرد.

به نظر می رسد کی پاپ اوج خود را دارد، خودی ها شروع به ابراز نگرانی های خود کردند.
K-pop، فروش غیرمعمول چهار شرکت کره انتقال درصد غالب مطابق با (31.
9 درصد)، سونی (21.
9 درصد) و Warner Brothers (16.
3 درصد).

فروش کتاب معمولی سریع است.
آلبوم های کی پاپ سالیانه 231.
4 دلار فروخت که بزرگترین رکورد تاریخ بود، به جز رشد درصدی.
گروه های پسر بی تی اس نیز وجود دارند.
quiver Si-hyuk، چوبی از HYBE، "خطرات زیادی در اوایل اگر K-pop بدون مراقبت باشد" شایع است.

به افراد داخلی رسیده است.
اگر کی پاپ خیلی بود.
استراتژی کی پاپ خود را به طور کامل احزاب می کند.
برای همیشه ادامه دارد موفقیت، استراتژی چند برچسبی بزرگتر است.
در غیر این صورت، K-pop که J-pop قبلاً گرفته شده بود.

(END)