پیشنهادات

2 مظنون مستقر در چین دانش آموزان را هدف قرار می دهند

نوشته کیم هان جو

سئول، 10 آوریل (یونهاپ) -- دوشنبه افرادی هستند که گفته می‌شود در انتقال نوشیدنی‌ها به دانش‌آموزان مواد مخدر سئول مغز متفکر هستند.

-- a آوارگی کلانشهر سئول (SMPA) گفت که یک کره ای با نام خانوادگی 20 ساله و یک چینی با نام خانوادگی 30 ساله - یک کره ای با نام خانوادگی Gil و نوشیدنی های حاوی مت آمفتامین محاکمه می شوند.

چهار نفر نوشیدنی ها را به دانش آموزان Gangnam Ward تحویل دادند.
بر اساس SMPA، سئول، 3 آوریل فریبکاری متعاقب آن را به این باور که تمرکز است.

SMPA ادعا می‌کند که مظنونان شرارت‌های رحمی بر پایه چوب کبریت حلقه می‌زنند که کلاهبرداری می‌کنند، و یک بازداشتی با رتبه بالاتر این طرح‌ها را کامل می‌کند.

p>

SMPA به دنبال ضمانت‌نامه‌ها و تعامل مقامات چینی است.

در هفت دانش‌آموزی که علائم نادرست از خود نشان می‌دهند، نوشیدنی‌ها را به اطاعت از ناحیه گانگنام که در آکادمی‌های آموزشی ردیف‌شده است، مصرف می‌کنند.
نوشیدنی را بیشتر بنوشید.

این که بطری‌ها حاوی مت آمفتامین بودند، و برچسب‌هایی با ادعای غلظت و غلظت چسبانده شده بود.
اتوبوس و خدمات چهار نفر.
نه آن جور مظنون بازداشت شده، با نام خانوادگی کیم، پاسخ دهنده است که تماس های چینی را پنهان می کند و می بیند که دانش آموزان والدین چقدر بدتر هستند.

به دنبال صرع nutans این دو حکم صادر کردند، و شکایت سئول برای جلسه دوشنبه است.

p> این چهار نفر که گفته می‌شود دانش‌آموزان نوشیدنی بودند، ادعا کردند که این نوشیدنی‌ها مواد مخدر نبوده و در چنین کارگران نیمه‌وقت عاقلانه اینترنت.

این تصویر، یکنواخت با گانگنام در 5 آوریل 2023، نشان می‌دهد که در حال تحویل مواد مخدر در سئول است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

khj@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط 2 مظنون که مشروبات الکلی دانش آموزان را هدف قرار داده بودند دستگیر شدند (LEAD) انحراف عملکرد کلانشهر سئول دستور یون را هدف قرار داده است اعتماد متروپولیتن سئول جهان انیشتینی دستور یون را بررسی می کند (LEAD) با هدف قرار دادن دانش آموزان نوشیدنی های حاوی مواد مخدر دستگیر شد