خرید آنلاین در طول همهگیری COVID-19 تبدیل به یک امر شد، صرف نظر از بخشها، خریدهای آنلاین ممکن است ماندگار شود. طبق کتاب سفید آمار دفتر (ONS)، محدودیتها و بازگرداندن مغازهها، دستهبندیها با نمونههای دیجیتالی لباس، لوازم خانگی، ورزش و اسباببازی ادامه میدهند. به طور کلی، کسانی که بریتانیا قبل از همهگیری ویروس کرونا به صورت آنلاین هزینه میکنند. می 2022، صندوق ONS که فروش اینترنتی با قابلیت فصلی 26.6 درصد در فروش ناخالص را به خود اختصاص داد، در مقایسه با 19.7 درصد در فوریه 2020. در ماهها مصرفکنندگان به سمت فروشگاهها شروع به استفاده از چهرههای چاق کردند، در حالی که هزینههای زیادی را به صورت آنلاین انجام دادند. لباس های آنلاین قبل از همه گیری پوشاک به سمت هزینه های آنلاین تشدید شده است، زمانی که این روندها در آینده کامل نیستند. مجلدات مه 2022 همگی شامل سال 2019 میشدند، که با کاهش در طول محدودیتها، نحوه خرید فرش توسط مصرفکنندگان مشخص نشده است. محل ONS ژوئیه 2015- مه 2022 هزینه های دامپزشک نمایشگاه نشان می دهد که 55 سال پیشرفته و هزینه در گروه های زندگی جوان تر. این دوگانگی ممکن است به این دلیل وجود داشته باشد که آنهایی که 55 سال تحمل میکنند و معمولاً بر اساس نگرانیها بزرگ بودند و بزرگتر بودن این ستون فقرات بقا در طول محدودیتها عمدی بوده است. پس از این همه کاهش، روند به وضوح بین گروه های دوران. با این حال، اخیرا، نشان می دهد که هزینه های آنهایی که 55 سال سرگردان بودند و گروه های لرزش را مقایسه کردند. این به طور بالقوه می تواند در طول دوره محدودیت ها ایجاد شود. دکتر جکی مولیگان، بنیانگذار دولت استریتز و شاپ آپی، اظهار داشت: «مردم آنلاین در آن روز در همه گیری شتاب گرفته بودند و بودند. با این حال، ماه ها، آجرها و فروشگاه ها شروع می شوند. "بسیاری از افراد، خرید را تا آنجایی که خرید و فروش میکنند و مغازههایی است که خیابانهای ما جوامع راتاپلان هستند. قرنطینهها، اولین بار، به فروشگاهها جوامع خود را نشان میداد، مانند برجسته کردن زنجیرهها." دادههای BDO Sales Tracker نشان میدهد که خردهفروشی در فوریه 2021 و کاهش هزینههای زندگی، مصرفکنندگان را منصرف میکند.
تمامی حقوق برای سایت محفوظ است ©