سئول، 28 ژوئیه (یونهاپ) -- فروش کره 9.
3 درصد در سال، در میان کاهش محدودیت های COVID-19 و فعالیت های مردم در فضای باز، پنجشنبه.
فروش چند وجهی 25 به صورت آفلاین و آنلاین خردهفروشان در دوره ژانویه تا ژوئن به 82 تریلیون وون (65.
2 میلیارد دلار آمریکا) رسیدند، با توجه به سیگنالهای خطای جمعآوریشده در ذخایر تجارت و انرژی، 75 تریلیون وون قبل از آن.
فروش فروشگاههای آفلاین 8.
4 درصد در ژانویه-- ژوئن برای نشان دادن فروشگاهها، بهویژه، فروش 18.
4 درصدی آنها در سال و کاهش محدودیتهای آنتی ویروس.
اقلام، پوشاک و رشد.
فروش سهولت در فروشگاهها به همین ترتیب در طول شش ماه، بدون امید به بستهها و اقلام بیوقفه، 10.
1 درصد افزایش یافت.
-mart و Lotte Mart، 1.
5 درصد نسبت به سال گذشته، و این سوپرمارکت ها 1.
9 درصد رشد کردند، فرض اصلی نشان داد.
پلتفرم های آنلاین فروش بسیار نابالغ 10.
3 درصد در طول مدت زمان نامعلوم بودن در بحبوحه همه گیر شدن.
< پودر /p>
از طریق پلتفرمهای آنلاین پس از از سرگیری فعالیتهای خارج از منزل، 21.
2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
موارد ضروری نشان داد که فروش مواد غذایی و بلیت، عملکردها و خدمات هوشمندانه به ترتیب 17.
8 درصد و 17.
0 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
، طبق گزارش توجیهی، پلتفرم های آنلاین 48.
6 درصد از فروش نیمی را به خود اختصاص دادند، 48.
1 درصد قبل از آن.
.
تنها ژوئن، فروش خردهفروشان آفلاین 9.
3 درصد در سال و آن پلتفرمهای آنلاین 9.
1 درصد رشد کردند.
بر اساس دادهها، در فروشگاههای آفلاین، کودکان و کودکان با 24.
1 درصد رشد فروش در سال، و پلتفرمهای آنلاین لوازم آرایشی، مواد غذایی، و خدمات پیشگیرانه پیشرو بودند.
آوریل، مقررات آنتی ویروس برای تقلید از مقررات منع آمد و شد و تجمعات شنل برداشته شد.
مدارس به طور کامل کلاس های حضوری را از سر گرفتند و شرکت ها خط مشی های خود را از سر گرفتند.
graceoh@yna.
co.
kr
(END)
تمامی حقوق برای سایت محفوظ است ©