علیرغم تبلیغاتی که قبل از جمعه سیاه (25 نوامبر) با صدای فعال پرسونا انجام شده بود، در مقایسه با قبل از 13 تا 19 نوامبر، 1.
6 درصد در مقایسه با مقاصد انبوه بریتانیا، 1.
6% بود.
به گفته کارشناسان فنی Springboard که به خیابان ها (+1.
7٪) و مراکز (+2.
4٪) هدایت شد، پارک های پیاده روی سابق (+0.
5٪) باقی ماندند.
نتیجه علف هرز بود، عقب افتادن سال 2021 که به موجب آن 2.
8% + 5% رای آخر بود، که تقریباً نزدیک است که دور تا دور به سمت بحران صعود کند.
بزرگترین مشکل سوم خیابان ها بود، جایی که سال 2021 با 2.
7% +6.
5% نسبت به گذشته بی پناه بود.
از طرفی، میزان پیش از همهگیری در سال 2019 در آخرین انتخابات -10.
5٪ -11.
1٪ کاهش یافت.
Diane Wehrle، Insights در Springboard، میگوید: «هنگامی که تبلیغات افتضاح جمعه شروع شد، میزان ورود به مقاصد بریتانیا به طور جزئی قبل از آن تعصب داشت.
با این حال، ورزش آکادمی مربوط به پیاده روی اجباری جداگانه بود و دوشنبه آن روزهای هفته را کاهش می دهد.
روز شنبه کاهش یافته است.
«پیادهروی متناسب با خیابانها و مراکزی بود، جایی که یک منبع خرج میکرد، در حالی که پارکها - که یک و خردهفروشها - در روز قبل بودند.
"این نشان می دهد که تبلیغات جمعه سفید در آن زمان فعال بوده است، مصرف کنندگان فعالیت خود را ندارند، و ممکن است تا زمانی که پیشرفت کند، تخفیف های مطلوب را تضمین کنند.
«پایه دید ارهای شبیهسازی تبلت نوشتاری را مفید میسازد، و قدمت 2021 جلوی آن را گرفت که نشاندهنده فعالیت خریدار است.
این موضوع به دلیل عقب ماندگی H&M در فروشگاههای بریتانیا بیتفاوت است، که خردهفروشان پس از همهگیری و این اصطلاح تحت تأثیر قرار گرفتهاند، که منعکسکننده آیندهنگر بودن شبکههای آنها و در عین حال محتاط بودن آب و هوای ابر الکترونی است.
»
تمامی حقوق برای سایت محفوظ است ©