Selfridges یک پاپآپ رفاهی را در فضای بازشو لندن راهاندازی کرده است، مشتریان دوبار مهار و برجستهتر از آنها و محصولات و خدمات هستند.
پاپ آپ کناری، جلسات طب سوزنی در Pricc، هیپنوتراپی Wellbeing و Maude را ارائه می دهد، سلامتی که داکوتا جانسون در آن مدیر خلاقیت است.
مشتریان به طور اتفاقی برندهای محصولات مؤثری هستند که چگونه LBDO و The Oh Collective را می بینند، که هدف آن اتمیزه کردن تجارت لذت و فناوری خواب است.
با فروش مکملها، سوپر غذاها و خوراکیهای قابل خوردن نزدیک به 125 درصد در Selfridges و 700 درصد در مقایسه با قبل از همهگیری، علاوه بر این، علامت سلامتی را به طور مساوی در پرچمدار لندن خود راهاندازی کرده است.
بازدیدکنندگان در فروشگاه سطل 150 محصول نوآوری سلامتی، طیف وسیعی از هورمون ها، درمان هک را مورد انتقاد قرار می دهند. اقامتگاههای رنگ پریده نیز به فکر تجدید نظر در فرهنگ نوشیدن هستند.
در همین حال، کارتون متحرک در Selfridges اتفاقاً جلساتی است، مشتریان در کنار رویدادهای جولای، "محیطی آرام" چرت می زنند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
حاشیه چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.php */
در ماه سپتامبر، مرکز سلامتی دکتر ولی، یک مرکز سلامتی شخصیسازی شده برای ارتقای تندرستی، هک زیستی، قطرههای IV و درمانهای هایپرباریک.
Sebastian Manes، Buying and at Selfridges، گفت: "این اکوسیستم رفاه را به همراه دارد و اکوسیستم رفاه را تسریع می بخشد. در نتیجه می بینیم که چگونه رفاه کل نگر و مبتنی بر فناوری است.
"مردم در حال ارزیابی مجدد آنچه از نظر تاریخی و ایدهها هستند. ما مشتریانمان در اطاعت از تجربیات و راهحلهای غیر متعارف و آیندهنگر روشنتر هستیم.
تمامی حقوق برای سایت محفوظ است ©