پیشنهادات

اگرچه ایالات متحده به تحریک کره شمالی ادامه می دهد: بخش.

نوشته بیون دوک کان

واشنگتن، 27 فوریه (یونهاپ) -- ایالات متحده از کره، سخنگوی روز دوشنبه، افزود که کره، دست، به تحریکات خود ادامه می دهد.

این اظهارات پس از همه مواردی که ادعا می شود ایالات متحده کشور است، پایان می یابد که تحریکات ایالات متحده در رابطه با این کشور به دنبال "جنگ اعلامی" است.

"این کره شمالی است که و همچنین در حال حاضر ند، وزیر امور خارجه در یک جلسه توجیهی گفت: «سیستم‌های ICBM (موشک‌های بالستیک قاره‌پیما)، موشک‌های بالستیک و فعالیت‌هایی که منطقه هند و اقیانوس آرام و راه‌هایی فراتر از آن را نشان می‌دهند.

که ما و شرکایمان این برنامه ها و این تحریکات خطرناک را انجام می دهیم، ما با کره شمالی مخالف هستیم.
" > وزیر امور خارجه ند در حال پاسخ دادن به این تصویر گرفته شده در 27 فوریه 2023 در طول یک روزنامه در واشنگتن دیده می شود.
(یونهاپ)

کره در سال 2022 69 آزمایش بالستیک انجام داد، یک موشک بالستیک در سال.

پیونگ یانگ به طور دوره‌ای، کره ایالات متحده را از طریق برگزاری رزمایش کره و ژاپن متهم می‌کند که ادعا می‌کند تمرین‌هایی با هدف تهاجم به کره شمالی است.
شمالی.

سخنگویی که ایالات متحده یک سال در اختیار دارد.

"ما مذاکراتمان را که پیش‌شرط‌های کره شمالی به یاد می‌آورد، دور می‌زنیم و خلع سلاح اتمی تحقق یافته شبه جزیره کره را پیش روی چشم‌انداز قرار می‌دهیم.
" .

افزود کره، "از طرفی، در نظر دارد و پیشتازهای ما را دارد و دوباره".
راه حل های وفاداری ادامه دارد، "پیش های دیپلماتیک آن باقی می ماند.
"

"اگر این اولویت باشد، ما این مسائل را بررسی می کنیم، هر چند که آن را دیپلماسی می دانیم، زیرا ما روشن و عمل می کنیم که به تعهداتی که داریم پایبند هستیم.
متحدان ما -- ژاپن، کره، متحدان ما جهان را عقب مانده اند.
"، با اشاره به نام کره، گفت.
p> مقالات مرتبط (سرب) کره شمالی در ادامه هشدار داد «ایالات متحده خصومت نفس "جنگ اعلامی" عمدی (سرب) کره جنوبی، "میزبان" ایالات متحده در مورد استفاده از اتمی کره شمالی: وزارت (5th LD) کره شمالی 2 موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد دریا: ارتش کره جنوبی