پیشنهادات

دانلود سریال سرگیجه قسمت پنجم 5 (قسمت 5 سرگیجه) کامل با لینک مستقیم - سریال سرگیجه پخش

قسمت پنجم سریال سرگیجه امروز دوشنبه ساعت ۸ شب منتشر شد. برای دانلود قسمت 5 سریال سرگیجه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قسمت پنجم سریال سرگیجه امروز دوشنبه ساعت ۸ شب متفرق شد. برای دانلود قسمت 5 سریال سرگیجه به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت 5 سریال سرگیجه با بالاترین وضعیت قابل دریافت هستند. در نصیب 5 سرگیجه باید دید پلیس موفق به کشف راز گم‌گشته شدن کامران می شود یا خیر؟ اکنون در دسترس مخاطبان است.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال جدید سرگیجه، از جمله کارگردانان ایرانی است که مجموعه‌هایی همچون آقازاده را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است. این کارگردان پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری نیز فعالیت داشته و از جمله آثارش؛ مجموعه‌های تلویزیونی؛ پدر، افرا، پشت بام تهران، آمین و بی‌همگان است. بهرنگ توفیقی زادهٔ ۱۸ اسفند ۱۳۵۵ در شهر تهران است و از جمله کارگردانان جوان ایرانی محسوب می‌شود. این کارگردان از سال ۱۳۷۴ تاکنون در زمینهٔ بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و در برخی از فیلم‌های ایرانی، به عنوان برنامه‌ریز، نایب کارگردان، مدیر تولید و نویسنده نیز فعالیت کرده است.

سریال سرگیجه قسمت ۲ و ۳ و ۴ کامل (تماشای سریال سرگیجه آنلاین) دانلود ایران

سریال سرگیجه هنرپیشه ها | قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران -- با کیفیت ترین

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود منتشر می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با ظهور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین سابق خیشوم می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بی‌مر متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای مدرن از حسن فتحی داشتند و پاره‌ای دیگر هم قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید مشاهده خود را اعلام کنند.

سریال سرگیجه سوم | قسمت دوم سریال سرگیجه + دانلود قسم های جدید پوست شیر و سقوط -- سال 1400

در بخت 42 سریال جیران دیدیم که خواجه رئیس (رییس و مدیر همه خواجه‌سرا های درباری ناصرالدین شاه) که به دلیل بازشناخت ندادن خواجه روشن (که یک خواجه واقعی نبود) و گذرگاه دادن او به دربار و اندرونی زنان و حرمسرای شاه، وضع غضب و توبیخ سخت سلطان نهاد گرفته بود و در یک قدمی شکنجه و مرگی سخت قرار گرفته بود، برای حفظ جانش هم که شده از شاه رخصت می خواهد تا به ده کوهسار برود تا جیران را راضی کند که به دربار برگردد.

اپیزود 43 جیران به این ترتیب دنبال شد که با  برملا شدن رابطه پنهانی دیگر و تازه ای از مهدعلیا با شاهزاده قاجاری که به کار قماربازی مشغول بود و متعاقب آن باخبر شدن سلمان قراول خاصه و مرد پیشینی که با مهدعلیا در رابطه با او حیات از ماجرا، داستان وارد فاز جدید ای می شود. از سمت دیگر، آقاخان در اقدامی عجیب و غیرقابل باور، پسرش (نظام الملک) را در حالی که شوهر ملک زاده (خواهر ناصرالدین شاه و همسر سابق امیرکبیر) است را به عقد سیم در می آورد. نقره که یک خاتون درباری خرد و کوچک حیات و در جریانات سوقصد و ترور شاه یکی از نقش های کلیدی و راهبردی را بازی می کرد، مشخص نیست که چگونه توانسته است خود را به آقاخان کنار کند و بتواند وی را ترغیب به این کند که عروس ولو مخفیانه و خفیه وی شود. در ادامه کفایت خاتون با تدابیری که از قبل اندیشیده بود و فیروزمندی در خام کردن آقاخان، توانست از زندانی که او و نظام الملک به‌علت او تدارک دیده بود، رها شود و به سمت مقر و ارگ خود رهسپار شود. در بین راه، او در اقدامی بی رحمانه، خواجه خویشتن که در جریان شکنجه ها نزدیک بود که قضیه سیاوش را لو بدهد، از میان برمی دارد و با یک ضربه چاقو به قتل می رساند. همه این اتفاقات در زمانی رخ می دهد که شاه جوان سرمست از بارداری جیران و طفلی که در راه است، دربار را یکسره به فستیوال و سرور و پایکوبی درآورده است. جمله افراد در حال نار بازی و خوشحالی هستند. البته این مراسم بیشتر به دلیل آزادسازی هرات از چنگال دشمن است که همگان را به ابتهاج و بود آورده بود. شاه پس از فتح هرات درگیر قشونکشی قوای بریتانیا شده و در صدد فرستادن لشکری به‌علت مقابله با آن ها در اطراف بوشهر می شود. ولی اقاخان (صدر اعظم وقت) با این موضوع مخالف است و نمی خواهد که گلاویز شود. همه این ها باعث می شود که عیث و نوش شاه مدت مدیدی به درازا نکشد و به دلخوری و دلهره و کسالت بدل شود. حال باید دید که در قسمت چهل و چهارم از سریال غزال چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 44 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال هبوط قسمت ۸ هشتم (دانلود قسمت 8 سقوط کامل) رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا